неделя, 1 април 2012 г.

Първата ми блог публикация...

Тези, които ме познават и знаят с какво се занимавам вероятно се питат защо ли чак сега си направих блог в които да пиша по някоя дума за така любимото ми хоби: компютърен hardware...


За тези, които не ме познават, нека се представя с няколко думи:


На 25 години, занимавам се с графичен дизайн професионално от над 7 години, любител на италианските автомобили, в момента уча Маркетинг за удоволствие и продължавам да се занимавам с графичен дизайн (основно корпоративна идентичност, брандиране, дизайн на етикети и лого дизайн).


Може би ще публикувам интересни неща на тема дизайн и всичко свързано с професията ми, но създадох този блог с основната цел да споделям с всички вас впечатления от любимото ми хоби - компютърен хардуер и нещата свързани пряко или косвено с него. В близките дни ще започна с няколко кратки ревюта на притежавани от мен неща, за които дълго търсих качествени ревюта в българия и така и не намерих. За разлика от повечето сайтове в които ревютата са базирани по-скоро на синтетични тестове и основно на база производителност и технически характеристики на тествания хардуер, смятам тук да наблегна на личните ми впечатления, субективни усещания и впечатления за продукти с които съм имал допир за повече време, от повечето тестващи (те обикновенно ги тестват за около ден до седмица).


Очаквайте и всякакви несвързани постове на тема автомобили, интересни ястия, екскурзии, философия и всякаквии интересни житейски теми, които вълнуват всички нас. Надявам се всеки да намери нещо интересно за четене с течение на времето.


Днес или утре очаквайте едно кратко ревю на настолният ми компютър Alienware Area 51 ALX - извънземното и мало лични разсъждения относно за или против "марковите" настолни машини.


Докато с "нетърпение" очаквате тази статия искам да ви поздравя с едно много спокойно - идеално за този дъждовен пролетен ден парче: Gotye - Somebody That I Used To Know



Няма коментари:

Публикуване на коментар